En Malenami-tävling


Pass på, pass på!!

Jag kikade precis in på Malenamis vackra blogg och såg att hon hade en tävling igång där man (håll i er nu tjejer)har möjlighet att vinna en Cloud Nine Standard Iron eller Cloud Nine Mini Iron!!!

Vinner man denna otroligt braiga stylingtång från Cloud Nine så kan man göra alla möjliga frisyrer till något extra! Som den här tidlöst sexiga frisyren tex som jag även bar i lördags då jag, min sambo och våra kära grannar var till Stationen här i Uppsala och åt en underbar trerätters middag.

Tävla på och håll tummarna för att en Cloud Nine Standard Iron blir just Din!

Gå in till Malenami och var med och tävla du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0