En visning av dålig kvalité


Ursäkta kvalitén på bilderna, men nu har jag ju sagt att ni ska få se jackan så nu blir det så här. (Hoppas på att jag blir lite bättre i axlarna så jag kan fota med systemkameran istället så att det blir vackrare bilder i framtiden här på bloggen. )

Men igår när jag hämtade jackan så var jag så spänd av förväntan! Jag har ju endast sett den online och i den blå färgen på min kära vän Isábel.

Till min stora förtjusning så var den ju vackrare än jag vågat tro! Alla de feminina små detaljerna som gör att man känner sig extra fin! Den är lika vacker på insidan som på utsidan! Jag är väldigt ödmjuk till detta och är otroligt glad över att jag vann den. Tänk, tänk vad bloggvärlden kan göra en lycklig på alla möjliga vis!

I paketet från posten låg ett litet kuvert med mitt namn på

 

Där i låg ett gulligt handskrivet brev från Folk.


Precis uppackad

 

Jag blev glatt överraskad av alla gulliga detaljer som fanns lite överallt på jackan. Här den vackra dragkedjan och de vackra träknapparna som är dekorerade med en fjäril på varje.

 

Till och med extraknappen fick en vacker påse i spets.

 

En söt liten rosett på innerfickan.

 

Jag idag påväg till Ikea.

 

Och jag ikväll utanför Tovis.

 

Jackan är i färgen Dark grey, och jag trodde att den skulle vara, ja, grå. Men till min stora förtjusning så är den mer blågrå-dimlila-mullvads-färgad skulle jag vilja säga. Och knapparna är i mörkbrunt trä och innerfodret är i gammelrosa-beige. Så med andra ord en mycket vacker jacka!

 

Så tack snälla söta rara Folk! Jag är så tacksam för denna vinterjacka! Vi kommer bli så snygga ihop den och jag ☺

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Too di Boo ♥

Jisses vad fina ni är tillsammans , jackan & du:) Stor varm kram till dig du fina..kram kram T..

2011-10-26 @ 21:26:28
URL: http://liteoddmycketmolly.blogspot.com/
Postat av: Linnéa



Sv:

Tack du vackra! Kramar till dig från mig i jackan!



2011-10-26 @ 21:30:11
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: mintekopp

Wow vilken grej att vinna. Grattis till vinsten och ni ser verkligen ut att trivas bra tillsamans.

2011-10-27 @ 03:14:39
URL: http://www.mintekopp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0