En tisdag med full fart


Nu är första gången på dagen som jag har haft tid att sitta vid datorn (förutom imorse till frullen). Idag var dagen fullbokad.

Först var det träningsdags hos sjukgymnasten där jag fick lägga till en övning igen, så nu har jag ett träningsprogram som tar längre tid än fem minuter inne i gymmet och jag är nu mör i hela kroppen. Hoppas bara att axeln kan läka redan till imorgon. Hoppas!

Sen åkte jag direkt för att hämta upp Tovis som var snäll och åkte med till DHLs utlämningsställe och hjälpte mig att hämta jackan (som ni fårse på imorgon) och sen åkte vi förbi hennes gamla jobb Broström's Café för en fika och sen till slutmålet - kundkväll hos Himla. Där bjöds det på mousserande, snittar, vackra dukningar, erbjudanden, inspiration, minikurser, härlig shopping och goodiebags! Underbart! Dagens fynd var en stuvbit vitt linnetyg som räcker gott och väl till två julstrumpor som jag tänkte försöka sy ihop för 10:-. Fånigt. Fånigt billigt!

Bilder därifrån får ni också kika på imorgon för nu ska jag gå och lägga mig i ett bad och bläddra i senaste numret av Sköna Hem som man fick med i goodiebagen.

Imorgon blir det Ikea!

Och juste! Min favorit till projektledare ringde mig idag och frågade om jag hade fått mejlet angående den 9 nov, vilket jag inte hade, men jag tackade självklart JA till middag och curling med jobbet! (Jag kan glida med en sån där sko tänkte jag, så får nån annan borsta.) Kan nog inte bli annat än skoj!


Kommentarer
Postat av: moster

låter ju super roligt att sopa isen!! kul att du är ute och fyndar:) trevligt att se dig hemma hos Isvor, det var ju ett tag sedan sist

2011-10-26 @ 19:41:11
URL: http://dystrasystrarler.blogg.se/
Postat av: Linkan



Sv:

Haha ja jag tror att det kommer bli superkul! Detsamma kära du! Alltid skönt att prata med dig ♥



2011-10-26 @ 20:16:23
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0