En positiv dag



Idag har det gått bra! Jag har känt en positiv energi runt om mig under hela dagen! Vilket har resulterat i positiva besked och positiva svar.

Träningen gick jättebra hos sjukgymnasten imorse och nu är jag uppe i 6 olika övningar! Det går framåt!

Min läkare gjorde alla rätt idag och vi kom överrens om att nästa måndag börjar jag jobba 25%! ☺ Wihooo! Äntligen tillbaka till jobb och kollegor!

Jag ringde direkt till min favorit till projektledare och han var otroligt gullig och engagerad i min rehabilitering ☺ Känner mig så otroligt ödmjuk och tacksam för deras acceptans och engagemang!

En lycklig dag med andra ord!




Kommentarer
Postat av: isabell

<3

2011-10-31 @ 20:28:37
Postat av: Emelito

Och må fler såna dagar komma din väg! =D

2011-11-01 @ 19:06:27
Postat av: Linnéa



Sv:

Tack söta ni! ♥♥

2011-11-03 @ 22:04:08
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0