En kväller


Nu vart det kväller!, som rumpnissarna i Ronja säger.

Mörkret är här och axeln ömmar efter dagens träning så nu blir det sängen för mig.

Imorgon blir det besök hos den andra (första) sjukgymnasten och sen hem för att utse en outfit som inte är för vardaglig, nej det får inte bli så pass så jag kommer dit i mjukisbyxor och ett gigantiskt linne som tuttarna tittar ut från som jag har på mig här hemma om dagarna, men samtidigt inte så pass finklädd att klackarna och LBDn åker fram och push-up bhn åker på under, utan nånstans mittemellan hade jag tänkt, för att gå ut och käka med jobbet på kvällen. Majoriteten är ju karlar inom mitt yrke (byggbranshen) så man vill ju se extra representabel ut som ung kvinna. Faktiskt.

Ja, vi får se imorgon vad det blir.

Nu - sängen och Wordfeud på iPhonen. (Jaa jag vet, men nu är jag besatt, så är det bara.)



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Jag försöker tända av på Wordfeud. Går sådär.

2011-10-06 @ 08:24:47
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Haha ja jag vet, hopplöst.

2011-10-06 @ 11:37:27
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0