En krångelblogg


Bild från nyårsafton för några år sedan



Nu är jag precis hemkommen från världens bästa Tovis och är jättemätt och jättetrött. Vi fick världens godaste middag bestående av helstekt ryggbiff, rotfrukter i ugn, sparris och fetaostsallad och rödvinssås. Till efterrätt var det citronmaräng-paj, ja ni hör ju!

Varför min blogg krånglar är då för att inläggen kommer i konstiga ordningar. Ett inlägg jag skrev nyss hamnade längre ner i bloggen och jag fattar inte hur jag ska få det högst upp.. Men men. Man får scrolla ner helt enkelt.
Uppdatering: Jag lyckades!

Nu är det sovdags och imorgon är det lill-lördag och halva veckan har redan gott. På torsdag blir det resturangbesök med jobbet och sen är det helg!

Men nu blir det den varma sängen med duntäcken, katter och älskad sambo. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0