En glädjechock



Bild: Myrrabutiken på facebook




Alltså... Nu går det ju käpprätt åt skogen här med julbudgeten.

Tidigare i veckan  skrev jag om att jag och Tovis var på medlemskväll på Myrra här i Uppsala och då gick jag in på www.myrra.se för att länka dit så ni fick se allt det fina som de har i den gudomliga butiken men istället hittade jag en bortglömd hemsida utan bilder och större engagemang i layout.

Men nu googlade jag på myrra för att hitta en hylla som jag är på jakt efter som var slut i butiken och finner då denna domän www.myrrauppsala.se!

Nu behöver jag inte ens släpa mig ur soffan eller släpa på kassar på stan! Heja online-shopping!! Oj oj oj, nu blir det farligt. Varning för eko i plånboken!



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Men neeeej nu blir det dyrt! s

2011-10-03 @ 08:53:55
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: Caroline

Ja verkligen! Myrra är en underbar butik!!

2011-10-04 @ 17:32:59
URL: http://vitastevitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0