En dålig uppdatering




Jag ber om ursäkt till er söta läsare som tittar in här, jag har uppdaterat dåligt nu i helgen och det beror på att ibland måste jag vila lite från att blogga emellan åt. Inte för att det är speciellt fysiskt eller ens mentalt ansträngande men när jag kommer i mina svackor och har extra ont i armarna, vilket jag haft i helgen, så är allt, även det minsta lilla, ansträngande för mig.

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och blivit en mänsklig nåldyna och fått bindvävsknutar bortmasserade, så nu är jag mer avslappnad i bröstryggen men har dock fått blåmärken på överarmarna. Mycket fancy!
Jag har även fått träningsvärk i vaderna! Vilket jag tycker är lite härligt, då känner man att man gjort något. Tå-hävningar är nämligen min nya punkt på träningsschemat här hemma. Minst 100 om dagen! Utan att tappa balansen.

Så denna helg har jag varit lite tråkig här på bloggen. Vi har bara suttit i soffan, spelat Wordfeud, tittat på film (ikväll såg vi "All good things", vilken jag kan rekommendera, jag gillar allt som är baserat på verkligheten), kliat katterna och druckit te och coca-cola.

Imorgon är klockan på ringning tidigt för att försöka komma först i kön till en mycket viktig grej! Fixar det sig så talar jag om vad det var. Håll tummarna (eller tummen, jag får för mig att det betyder otur om man håller båda) för först i kön! Spännande!



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Åååå så fin du är! Du ser ut som ett rådjur!

2011-10-10 @ 08:32:04
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: Linnéa

Sv: haha ett rådjur! Du är bra söt du!

2011-10-10 @ 11:05:35
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0