En bästis till granne






Imorgon händer det! Min allra bästaste bästa vän Tovis flyttar in i sin nya vackra vindsvåning ett stenkast härifrån och jag kan inte vara lyckligare över det.

Tänk vad min livskvalité kommer förbättras när jag alltid har min älskade vän så nära ☺
Hon har ju alltid funnits nära till hands på telefon och i hjärtat men nu när jag till och med kan se hennes hus från mitt vardagsrumsfönster blir allting så mycket enklare och jag så mycket lyckligare. Bara av känslan att veta att hon finns där och att det inte blir ett projekt att ta sig till och ifrån är så trygg och kärleksfull.

Min allra bästaste bästis - så nära både mentalt och kroppsligt ♥

Som vi ska baka och mysa och laga mat och dricka vin och pyssla och fnittra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0