En nostalgisk tjejmiddag





Kom precis hem från en gammal barndomsvän som bor här i området numera. Vi var vänner, jag Tovis och hon när de bodde i Jälla när vi var små och vi brukade springa mellan husen och leka med varandra.
Ikväll bjöd hon över mig och Tovis på middag, jättegod mat och roliga samtal!

Det är så mysigt att vi alla bor i samma område, det blir så mycket lättare att finna stunderna för umgänge!



Jag uppdaterar inte lika ofta nu när jag börjat jobba igen. Har inte lika mycket tid längre och när jag väl har tid så är jag ganska slut i kroppen och prioriterar oftast ett bad! Badar nästan varje dag, så lyxigt! Jag hade nästan glömt bort att badkaret kan användas till det. Så nu blir det ofta avslappning i form av skumbad mot kvällarna.

Extra skönt nu när kylan har kommit på riktigt!

Snart är det första advent och rätt som det är är julen här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0