En efterlängtad dag


Såhär såg det ut för ett år sen när jag började min anställning som ventilationsmontör på Bravida, och nu, efter en tråkig långtidssjukskrivning och en ny tjänst inom företaget, är jag tillbaka på kontoret där jag nog hör hemma!



Idag var dagen då jag började jobba 25% efter en långvarig urtråkig sjukskrivning. Vilket kändes hur bra som helst!

Delar numera kontor med min favorit till projektledare och har idag haft ett mini-möte med Swegons egna Leif GW och har redan blivit inblandad i tre projekt och blivit bjuden på två julbord! Produktiv dag haha!

Imorgon blir det rehabilitering hos sjukgymnasten och på onsdag är det möten efter möten och sen curling och resturangbesök med jobbet!

Det är så roligt att vara tillaka! :D






Kommentarer
Postat av: Emelito

Åååååh vad glad jag blir för dig Linkan!

Det rör sig framåt =D

2011-11-07 @ 20:15:41
Postat av: moster

Jaaaaaa!!! vad härligt att det går bra för dig!!

2011-11-08 @ 07:41:08
Postat av: mintekopp

Så härligt att höra att du är tillbaka och vilken produktiv dag sen. Två julbord att se fram emot alltså, underbart ju :-)

2011-11-08 @ 16:32:05
URL: http://www.mintekopp.se
Postat av: Kenza

Vad kul att du kan börja jobba igen syrran! Härligt att höra, vet hur det är när man är sjukskriven eller inte kan jobba på en lång period.. Inte så kul som många tror. tar det lugnt bara iaf =)

2011-11-14 @ 15:42:19
URL: http://kenzaabenouna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0