En curlingkväll med mezekärlek


Dagen har varit fantastisk! Jag älskar mitt jobb! Och idag gjorde vi något så roligt som att spela curling! Inte för att jag kunde vara med så aktivt, men jag var fotograf och hejarklack under spelens gång. Ska lägga in bilderna imorgon på jobbet, kanske förstora de allra skämmigaste och mejla runt Mohahaha!

Efter curlingen åkte vi lemmeltåg (för nästan ingen hittade till denna mystiske resturang) till Mammas Meze. Underbart gott! Kan varmt rekommendera! Jag fick till och med en doggy bag med hem, kan ni tänka er? Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar mat, så när den korta turkiske(?) mannen kom fram till bordet och dukade av och frågade om han skulle göra en doggy bag av all mat som blev över så friade jag nästan där och då. Alltså, vilken kille!

Nu har ju jag min Jolel och skulle aldrig komma på tanken att vänstra med den eventuellt turkiske lille mannen, men ändå!

Doggy bagen blev såklart min och den ligger nu i kylen i form av en kebabrulle och ska tas med till kontoret imorgon som en retsam lunch.

The doggy-bag



Imorgon ska ni få se ett smakprov från curlingen som bjöd på många dubbeltolkade utrop av ordet sopa! och upprivna jeans och gapskratt och bambiliknande kollegor som förtvivlat försökte hålla sig coola ute på isen.
Det var mycket kul!


Imorgon blir det underbart arbete igen!





Kommentarer
Postat av: Hannah

Kul! :)

2011-11-10 @ 21:28:22
Postat av: isabell

låter alldeles underbaaart! ser fram emot att prova den någon gång! och ha de så bra på jobbet fina!

2011-11-11 @ 09:34:55
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hallå där!

Åh turkisk mat är något som jag skulle vilja prova på men aldrig kommit till skott med att göra. Gott?



Såg dig inne hos "att vara någons fru" och nu kollar jag runt lite här.



Hälsningar

Yohanna

2011-11-11 @ 13:01:26
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Too di Boo ♥

åhh mums, har testat en del turkisk mat, och gott..jojo:)) Men curling..ha ha ha det har jag aldrig provat..ha en helt superskön söndag sötaste:))

2011-11-13 @ 16:48:32
URL: http://liteoddmycketmolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0