ont i huvudet



Söndags-ångesten är här... Imorgon är det måndag igen... Något att se fram emot tack?!

Dagen har spenderats på stan med Issi och Tovis :) Jag lämnade tillbaka ett par shorts på Monki och köpte två krukor på Myrra.

Sen åkte jag bussen hem och träffade Jolels pappa som kom och hälsade på oss. Vi åkte till Gränby och köpte med oss asiatisk mat hem. Jag tog 12-bitars sushiiii :D Godaste sushin i stan'!

Nu ligger jag här i soffan med huvudvärk :( Jag och Jolel började att titta på Little Fockers alldeles nyss, men hans pappa ringde och hade fått fel på bilen, så Jolel åkte precis iväg för att hjälpa honom.

Jag tänkte göra lite nytta här nu genom att skicka in vårat lgh-nummer till Skatteverket. Men om man bara skulle orka resa sig från soffan och gå till dörren för att titta vilket nummer det är.................

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0