skräcken



Jag sitter helt chockerad i soffan och kan inte riktigt fatta vad som precis har hänt!

Min älskade pojkvän var tidigare under kvällen på resturangen Aspentos i Salabackar med sin kollega för att bjuda honom på middag. De sitter på uteserveringen till en början eftersom vädret var underbart, men tack vare en dryg unge vid bordet bakom så bestämmer de sig för att flytta in istället.

En liten stund senare hör de ett flertal skott avlossas utanför. Människorna från uteserveringen springer in i panik och slänger sig ned på golvet och skriker. Barn gråter och männsikor gömmer sig under borden. Jolel och hans kollega springer in på toan och låser in sig tillsammans med en äldre kvinna. De tillkallar polis.

Ni kan läsa i UNT om händelsen här!


Nu är han hemma hos mig ♥

Jag är så oerhört tacksam över att en dryg unge satt på uteserveringen denna kväll! Tänk vad som kunde ha hänt! Chocken smyger sig på sakta men säkert.. Gråten sitter i halsen. Fy faan alltså! Sånt här händer inte en själv! Inte i Uppsala!

Hoppas de får tag på fanskapen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0