Förberedelser för Midsommar



Jag pratade precis med Hannis :D Jag fick reda på lite mer om vad som skall tas med och planeras inför Midsommar.

Vi ska fira Midsommar tillsammans ute på hennes familjs landställe. Vi åker ut på torsdagkväll och sover över till Midsommarafton. Det ska bli jättemysigt!

Vi ska grilla vildsvin! Jag har hört att det ska vara jättefint kött, men aldrig fått tillfället att smaka, så det ska bli spännande!

Det som skall göras nu de närmaste dagarna är att handla in det sista, och packa!

Att handla:
  • Fralla (till Roffes)
  • Lime
  • Vitt vin (Ecologica)
  • Öl
  • Snaps
Att förbereda:
  • Roffes!
  • Snapsvisor
Att packa:
  • Klänning
  • Skor
  • Underkläder
  • Bikini
  • Handdukar
  • Min kudde
  • Mysbyxor
  • Jeans
  • Kofta
  • Myggstick!
  • Smink, mm.
  • Fiskespö (Jolel)
  • Plattång
  • Sällskapsspel
  • Roffes!
Ååå vad kul det ska bli!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0