entrepenadingenjör


Det är min nya befattning/titel. Jag vet knappt vad det innebär, haha, men det ska bli kul att lära sig! Det var första gången bossen hade givit ut denna befattning, så vi får prova oss fram ang arbetsuppgifter och vad som kan effektiviseras ute på byggena. Jag hamnar iaf på Arlanda-Clarion Hotell efter semestern och börjar då där som nån slags arbetsledare ute på bygget (tur det, annars hade jag saknat mina gubbar alldeles för mycket). Vi är i bättringstider nu på företaget så alla är lika omedvetna om vad som egentligen kommer att förändras, men vi ska satsa på att effektivisera alla projekt så mycket som möjligt. Jag tyckte att det vore en bra idé om gubbarna ute på byggena kunde lära sig att använda en dator till att börja med......

Jag får väl ta fram piskan och se till så det blir gjort!


Kul iaf! Lite löneförhöjning var ju oväntat men hjärtligt välkommet! Blir en ny arbetstelefon och en ny arbetsdator oxå så att jag kan arbeta hemifrån. Kommer bli hur bra som helst tror jag! :D


Kommer nog inte behöva denna snygga klädsel längre






Kommentarer
Postat av: Mutti

Åh grattis!! det låter ju jättespännande alltihopa.



Kram

2011-06-29 @ 09:52:50
Postat av: Linkan

Taack Mutti :D En bamsekram på dig!

2011-06-30 @ 10:53:05
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0