avslutning hetta fredag



Idag var det avslutning för mina småsyskon i Lötenkyrkan. Idas sommarvisa och Den blomstertid nu kommer fyllde mina ögon med nostalgiska glädjetårar.

Jag med busfröna på min senaste avslutning



Efteråt hade ungarna genast sommarlov medans en annan fick åka tillbaka till jobbet.. Dock bara i nån timme, sen var det dags för en sväng förbi bolaget och fort hem!

Av med kläderna och ut på balkongen i hettan! Ljuvliga väder!! Dock lite väl klibbigt med 38 grader inomhus.... Så det blev dags för fläkten att åka fram.

Hannis ringde efter jobbet och vi begav oss till Gränby för lite små-shopping och inhandling av kött till grillen.

Kvällen slutade med grill-mat, Jolels välkomponerade glass-efterrätt, härligt tjejsnack och underbart, supersöta, inspelade småskitar till Ström-ungar ♥



Imorgon är det dags för BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!! Måste svalkas!!
Det blir väl vassen i år igen då....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0