Sjukskriven


Nu har jag varit sjukskriven för min revbensfraktur i snart en månad... På måndag är tanken att jag ska börja jobba igen, men min kropp skriker inombords: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Det har bara blivit värre och värre med dessa jävla axlar! Jag blir galen! Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen. Hoppas jag får lite mer direktioner på fysiska saker som kan göra de bättre, att bara sitta i soffan är så fruktansvärt tråkigt!
Jag ringde precis till min husläkarmottagning men just min läkare var fullbokad, så nu fick jag en tid på fredag förmiddag hos en annan läkare.. Så nu får jag dra hela alltihopa IGEN för ett nytt ansikte. Jag vill att de ska undersöka mitt högra bröst med ultraljud. Det är otroligt ömt, och jag kan knappt bära bh. Så något skumt är det.

Vill bara bli frisk! Är så less på det här nu!

Någon som har ett mirakel över?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0