Biskopsgården


Idag var jag och mammsen på Biskopsgården hos Maria och hennes underbara inredningsgrejer och kläder.

Det var sommar-REA så det tog några timmar att prova alla kläder och skor och titta på alla fina saker. Jag blev kär i ett par boots, men de kostade halva hyran trots rea, så de får jag endast bära i mina drömmar.

Det blev ett jättefint chabbychict armband för min del i stället. Mammsen köpte halva butiken som vanligt, haha.

Mina drömboots



Här är lite bilder från vår senaste visit:

Mammsen

 

De bor i mitt drömhus och butiken är belägen i en av deras lador på tomten

 

Godset hör till Bälinge kyrka.

 

Fika serveras under trädkronorna

 

En kopphylla har jag alltid velat ha!

 

Jag vill göra ett mosaikbord!

 

Ljuskrona som gärna få hänga i mitt hem, moi, en fin dukning.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0