sjuk

Nu är jag sjuk igen, och nu får det vara NOG!

Har varit liiite sjuk till och från nu de senaste månaderna och jag börjar misstänka att det är för att jag inte stannar hemma tillräckligt länge när jag väl är sjuk, utan blir sååå uttråkad att jag går till jobbet och anstränger mig igen utan att ha blivit helt, fullt, frisk! Och på så vis faller in i bacciluskerna igen! Så nu måste jag vara hemma och ta hand om mig själv, börja ta mina gammaglobulin-sprutor igen, klä mig enligt vädret och träna regelbundet!

Jolels pappas fru gav mig speciella plåster förut från Malaysia som funkade jättebra för mig! De finns tydligen bara där att köpa och jag hade tänkt be de köpa hem sådana till mig, men nu var de tydligen redan hemma! FAN! Tänkte googla och kolla om de finns att skicka efter. Det är plåster som utsöndrar ett ämne, som vi redan har i kroppen i vårt immunförsvar, så fort det kommer i kontakt med värme och hud. Man skall sätta de på vissa punkter på kroppen och ha de i 12 timmar varannan dag. Funkade jättebra för mig! Måste hitta dom!


Det som är sämst med idag är att min älskade Jolel fyller år och jag är sjuk :( Kul för honom! Jag vill så mycket, men orkar så lite.... Måste skriva ihop något romantiskt nu så han blir lite glad iaf :)

Det lir iaf Texas ikväll, det har jag lovat både honom och migsjälv! :D



Kommentarer
Postat av: Emelito

Ja glöm inte bort dig själv kvinna! Finns bara en du och hon ska räcka länge länge! Så nu läker du ut och börjar om på nytt. Massor av pussar, kramar och läkande energier åt ditt håll härifrån! <3<3



Shalom!

2011-01-30 @ 12:10:37
Postat av: Linkan

haha åå va gullig du är dåå :) Man tackar å tar emot här hemma!

2011-02-02 @ 12:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0