bea-sås





Min favvo-sås genom alla tider! Mammas bea från bodde-hemma-tiden, mmmm! Har blivit mer och mer förtjust i kall-färdig-burk-bea på senare tid. Låter i mina egna öron asvidrit eftersom jag inte tycker om fabrikerad mat, men motsägelsefullt nog så gillar jag det! Jag och Joel var på CityGross förra veckan och Joel föll för demo-tjejens bea. Grill-bea från Rydbergs! Har läst innehållsförteckningen och det var en av de bästa färdiga-bea-såserna hittills! ÅÅÅ vad god den är! Vi käkade den igår till middag, jag käkade den idag till lunch och precis nu till sallad.... (Som tur är sprang jag 1 mil igår på crosstrainern). Och jag har endast liiite ångest över bea-ätandet. Kändes dock bättre när man åt det med sallad :p Kan jag varmt rekommendera till alla bea-älskare :)


 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0