vår längtan

 

Snart är våren häääääääär :D (hoppas jag!)

Och då blir jag alltid sugen på att rusta upp balkongen ! Under våren och sommaren vill jag bo där ute. Med blommor som gör det vackert för ögonen och grillning & umgänge som gör det vackert för själen :)

Hittade lite inspiration när jag googlade runt:

 

 

Alla dessa produkter nedanför hittade jag på www.IKEA.se

 

Ljuslykta för värmeljus i förzinkad metall och glas (superbra ute på balkongen så ljusen inte blåser ut!)

 

En dubbelhylla som jag vill ha på väggen ute på balkongen. På den skall jag ställa alla möjliga fina färggranna blommor! Och längst ut på kanterna några klätterväxter som hänger ner.


Underbart att kunna gå ut på balkongen och hämta färska örter till salladen, köttet eller dressingen !

 

Brun/grå lerkruka. Finns i olika storlekar

 

Robust träkruka

 

Lite högre, matt förzinkad kruka


 

 

Snygg robust kruka i förzinkat stål. Finns i olika storlekar, blir supersnyggt och uthålligt ute på balkongen.

 

 

Svarta planteringsskyltar som man kan skriva med blyerts eller tusch-pennor på.

 

 

Vill ut NU och börja ! Men det känns liiiite kallt fortfarande...

Jag kan inte vänta ! Soooooleen?!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0