solo helg



Denna helg har jag varit "ensamstående". Min kära har (är) varit på LAN. (Vilket jag numera tror bara är ett kodnamn för "grabbhelg". När jag ringde i fredags kväll så hade en av dude'sen precis lagat oxfilé med hemmagjorda klyftpotatisar och till efterrätt vaniljpocherade päron (!) och de skulle spela lite dator och bada bastu. Judge for yoself!)

Så i fredags blev det ett efterlängtat glas vin med Isábel, vilket resulterade i terapeutiska samtal och hårfärgning som inte gick vägen.. 




Igår var det lördag och ni kan se i ett tidigare inlägg vad den dagen bjöd på. Men det jag inte visste när jag skrev det inlägget var att senare den kvällen ringde Isábel mig och bjöd med mig hem till Toni på en öl med grabbsen. Trevligt, angenämt! När jag kom hem skruvade jag ihop de sista delarna på min nya hallmöbel som nu står präktigt på sin plats :)

Idag, som ni även ser i ett tidigare inlägg, har dagen bjudit på solsken :D Nu är jag nyduschad, har ätit en sallad, har kollat på en av mina favvofilmer GREASE, och nu står långkoket på plattan och gottar till sig.

Snart kommer Jolel hem ♥ och senare blir det SOLSIDAN :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0