jobb-dags!



Nu känner jag mig så pass healthy att jag inte kan hålla mig längre!! Måste till jobbet!! Så imorgon tänkte jag att jag ska ta mig dit och hosta lite på grabbarna. Det blir ju bara jobb till 13.00 och sen är det helg så det kan ju inte bli allt för ansträngande.








Jag på jobbet i min mundering! Hjälmtvång förstår ni! Annars får man böta 10:-! Jag upprepar: 10:-!    -    Sen ser ni mig på toaletten. Den enda! Delar alltså med ca 40 karlar. Det är kanske 2 av de som kan pricka INUTI toan om man säger så :)


Vi får se vad helgen bjuder på!

Det enda som är spikat i sten är Födelsedags-fika hos pappa på söndag :) Kan ju bli trevligt. Har inte träffat min far i mer än 30 sek sen julafton... Han är en så kallad "periodare" när det gäller hans pappa-roll... Och nu kanske ni tänker: ja men han kanske inte har all tid i världen, han kanske inte hinner ta sig till Uppsala jämt och ständigt. Men serni han bor här! Några km härifrån bara faktiskt. Och man kan ju faktiskt bestämma sig för att "ta sig tid" för sin förstfödde, men icke! Hinner inte ens ringa förstår ni! Jag är ju sååå tidskrävande!


Förlåt mig... Behövde ventilera lite... Shake it off!... Så  :)



Frisk och glad - Fisk-choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0