en helg i Skövde

Hejsan hoppsan!

Uppdatering med bilder gick käpprätt åt helvete nu i helgen... Så går det när man är på besök i Skövde hos gammelfaster på 91 år, inget internet där inte !

Jag och mamma åkte ut i snö-o-värdet i fredags direkt efter jobbet. Vi var framme vid sju på kvällen hos gammelfaster Ebba. Natten spenderades på Clarion Hotell, mycket fint !

Mamma vid frukostbuffén :)  Hann inte fota all den goda maten...



På lördag förmiddag åkte vi hem till Ebba igen och umgicks lite innan det var dags att åka till Arboga för lite fika och skratt ! Där fick man reda på att världen är allt bra liten !

Kom hem igårkväll halv nio. Jag var sugen på att hitta på någe skoj, men min sambou delade ej mitt intresse så det blev soffhäng med Spartacus - God's of the arena istället :)


Nu på morgonen har man skurat badrummet i flera timmar och ätit äggfrulle :D Så nu ska jag dricka upp mitt underbart goda Mambo - Jambo - te och sedan fortsätta mitt städande för att senare ringa och bjuda över mig själv till grannen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0