En halv jobbvecka kvar till jul!



Idag är det måndag vilket betyder jobb! Men jag tror denna vecka kommer svischa förbi, för på onsdag är det "GOD JUL ALLESAMMANS! SES NÄSTA ÅR!". Jag tog ledigt den 22a för att hinna med allt stök här hemma innan julafton då sambons familj kommer hit. Stressen hinner alltid ikapp mig hur mycket jag än planerar. Så för min egen skull tog jag två dagar ledigt innan.

Idag var det ett julbord till till lunch, men det är nog det sista! Förutom julbordet på självaste julafton då då, men det är ju det riktiga julbordet, det godaste av de alla!

Nu har jag skrivit ihop tre rim till och tänkte ta mig i kragen och baka de där chokladkolorna som jag har gått runt och tänkt på de senaste dagarna. Jag drar mig nog för att göra de för att jag är rädd att de ska bli fel och att det sen ser ut som om Rudolf från Sunes jul har varit här och bakat knäck... Men vad är det värsta som kan hända? Att jag glömmer den på spisen och hela träkåken brinner ner? Äsch, vi har ju hemförsäkring.
Det löser sig.

Men ni kan väl hjälpa mig lite? Håll tummarna nu för mig och min kola!





Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Lycka till med kolan och kom ihåg att andas ;)

2011-12-19 @ 16:41:55
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Linnéa



Sv:



Haha, ja, det tog sin lilla tid vill jag lova. Blev bara Nästan som för Rudolf ;)

2011-12-19 @ 17:31:00
URL: http://linkanfemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0