vit kavaj och vitt vin


Nu är det bara två dagar kvar till Valborg! :D

Jag ändrade leveransdatumet i min senaste H&M-beställning så att jag skulle hinna få min nya vita kavaj innan sista april. Den kom idag!, och satt som en smäck! Beställde även två klänningar, en vit/marin randig och ett vitt fodral.

Jag är så taggad! Det ska bli strålande sol på lördag enligt dagens Metro! Ölen skall inhandlas, picknicken skall förberedas och outfiten skall provas. Jag ser fram emot en solig och varm dag i gräset, med jordgubbar, kubb och älskade vänner ♥

 

 



Kommentarer
Postat av: Hannis

Gillar!

2011-04-28 @ 17:59:25
Postat av: Linkan

Gillart'!

2011-04-28 @ 19:58:24
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: Mutti

Gud vad fin du är som ser fram emot Valborg!! Du är bäst Linkan. Ta hand om Issi. Jag minns fortfarande en Valborg då hon bars upp till sin säng redan vid 13.00 sen sov hon resten av dagen och kvällen. Var rädd om er.Kram

2011-04-29 @ 09:59:59
Postat av: Linkan

Haha nej det blir inte en valborg som förr. Som tur är så har man vuxit till sig lite i sinnet :) Hon kommer förhoppningsvis i säng imorgon natt, annars skickar jag jimmie på uppdraget!

2011-04-29 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0