pillertrillarn

Här sitter man hos grannen som snackar om att knapra Sobril och andra piller....Pillertrillarn her self!

Hon kläckte nyss ur sig "...men jag har ju så tjock buk, liksom..." Vem fan säger buk nu för tiden?

Och min andre käre vän som har sin röst i mitt huvud: "...åå så tjuusiigt!" Och säger "...å vad spännande!!" till allt från biobesök till tågåkning. Tooviii är såå söt!

Mina vänner har så mycket gulliga och skojjiga ord för sig.

Det är ju bara ett underbart litet exempel på vad som gör dom till dom underbara vänner som dom är! <3

Kommentarer
Postat av: isabell

men det är ju bara ett exempel på vad som kan hända när man handlar på willys!!!!!!!!!

2010-09-04 @ 12:23:46
Postat av: Linkan

jaa eller när man krockar med bilen och använder kofångarn till att grilla med alla sina vänner <3

2010-09-04 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0