impulsiv

Impulsivitet tycker jag är en bra grej! Frågar man min kära sambo tycker han att jag är lite läskig när jag far och flänger med mina idéer. Men så länge man tänker igenom det (bara för en kort sekund) och gör något åååt det man inte står ut med längre, tycker jag att det är nyttigt och spännande med lite impulsivitet i livet!

Jag står inte ut längre med mitt jobb, och ska nu därför vara impulsiv tillsammans med mina kära vänner på andra sidan pizzerianmed vår jobb-sökar-junta!

Nu, på med kläderna och spring dit med an opened mind! Och finns det inget som du är utbildad till.....: FAKE TIL´YOU MAKE IIIIIT!!!!

Kommentarer
Postat av: grannen

helt rätt inställning. allt går och det som inte går går endå!

2010-09-02 @ 20:46:15
Postat av: Emelito

Hahaha åååh underbart talessätt! Det är rätt linkan, nöj det aldrig med mindre än det bästa!

2010-09-03 @ 10:48:50
URL: http://http:/dystrasystrarler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0