firning

Min farmor fyllde år den 10/9 och min mor fyller år idag den 12/9. Igår var jag hemma hos min käre mor på den godaste middagen! Mycket god mat och mycket trevligt sällskap!


Mammas fina paket som hon fick av mig :) Texten på kortet fick tårarna att rinna <3



Den supergoda maten: Oxfilé á la pappsen, rödvinssås á la mammsen (som tog ett dygn att göra), sallad á la dotra! Till detta var det smör- och rosmarinbakad färskpotatis. Plus lite fördrinkar och snacks vilket inkluderade vildsvin- och tryffelsalami! MUMS!


Det var jättekul och jättegott! Efter maten gick vi en våning upp till salongen där det dracks whiskey av karlarna och baileys av damerna. Halv tolv bar det hemmåt för min del :)




Idag har det varit farmors tur att bli firad (och mamma igen eftersom hon kom dit och det är egentligen idag som hon fyller år) av pappas sida av släkten. Farmors bror Börje var där som jag inte träffat på några år så det var extra trevligt!


Nu är det filmtime och sedan blir det promenad med Isábel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0