aldrig mer Indiska

Igår var jag och Isábel på sushi-lunch innan jobbet. Mätta och belåtna har vi lite tid över till att strosa runt i lite butiker innan jag måste stressa upp till (va)Gina. Så vi går in på Indiska för att kika lite. Isábel vill ha en tvålkopp....Jag ser en som jag tänker att hon kanske skulle gilla....Isábel befinner sig på andra sidan butiken....Så jag sträcker upp den rätt upp i luften, med armen helt utsträckt så att hon ska se den ordentligt, samtidigt som jag håller i min halsduk och min handväska....Den faller......Den faller?!?!! (jonglerar med den och tänker hela tiden i bakhuvet: "tappa inte den nya fina halsduken på detta skitiga golv!".....KRAAAASCHH!!!......................................................................................................................


Jag stod still resten av butiksvistelsen. Butiksbiträdet sa att det var lungt. När vi gick sa jag "tack för titten, jag kommer aldrig mer tillbaks."

Hon bara garvade åt mig, men jag såg hur hon tänkte "Neej, ge faan i det!"


Kommentarer
Postat av: isabell

hahahaha det var så roooligt ja garvade högt i butiken!

2010-09-15 @ 21:28:10
Postat av: Moster

hahahahaha önskar jag hade sett det där :)

2010-09-16 @ 20:15:51
URL: http://http:/dystrasystrarler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0