-"Jag tror jag har kommit till himlen!"

Nu var det dags att avlasta lite tankar här på bloggen.

Idag är en vacker sommardag med strålande sol och 26 grader i skuggan. Men får man njuta? Liiite...Är nämligen hemma och är sjuk...

Kanske bättre än att stå inomhus hela dagen men jag vill ju åka och bada!! Men att sitta i skuggan på balkongen med en kopp te är inte heller fy skam. Jag är ju inte ensam heller, Kattis ligger på stolen bredvid mig och tvättar sig så fint.

Vi har varit ute på vår dagliga promenad bland buskarna på gården. Det går bättre och bättre varje gång. Dock släppte jag kopplet idag, bara för en sekund, och då var hon försvunnen i busk-djungeln! Jag fick hjärtinfarkt! Tänkte att nu kommer jag få spendera hela dagen med att locka och leta, Jolel kommer döda mig!
Men jag hittade henne ca 1 min senare inne i ett mycket tätt buskage. Där satt hon och filosofera :)

Imorse när Jolel drog till jobbet lyckades han få med både min och sin mobil...Det är nackdelen med att ha likadana mobiler...Så nu känner jag mig alldeles handikappad. Han lovade att komma hem med den så fort som möjligt, men han har inte kommit än! Jag vill ju ringa Isabell och säga åt henne att komma hit nu och ta hand om mig! Jag kan inte numret utantill :( så jag måste vänta..

Igår var jag och Tove på Citygross för första gången. De har öppnat här vid oss och det var alldeles, alldeles underbart!
Vi skulle bara ha 2 saker till lunchen. 800:- gick kalaset på!
-"Jag tror jag har kommit till himlen! Det är som Thun´s, fast med maat! :D"
Jag var i extas! Tur att det var Tove jag var där med, hon är lika kär i mat som jag är.
De hade allt! Alla märken, märken du aldrig sett förr. Smaker, ekologiskt, KRAV-märkt, hälsokost, manuell kött-disk, manuell fisk-disk, fröer, nötter, m.m. Jag gick loss vid te-hyllan, 7 sorter köpte jag :) Alla för olika situtioner.
ÅK DIT!

Nu ska jag gå och koka mig en kopp och besöka dam-rummet.
Adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0